Onze hoofdsponsors

Ornibird werd geboren in 2011 en is het resultaat van een passie voor vogels, die sindsdien is uitgebreid naar alle huisdieren, NAC’s en boerderijdieren. Overgeleverd van vader op zoon gedurende drie generaties, begon Ornibird bescheiden met de Au Paradis des Canaris website, die snel uitgroeide tot het huidige Ornibird. Ornibird is een online dierenwinkel die voor twee opeenvolgende jaren, 2020 en 2021, is bekroond met de titel Bird Pet Store en is erkend voor de kwaliteit van de producten die het verkoopt. Ornibird is een e-commerce dierenwinkel die zijn klanten een bijzonder ruim assortiment voeding, accessoires, speelgoed en voedingssupplementen aanbiedt. Het heeft ook een winkel van bijna 1.000 m2 in Pondrôme in de gemeente Beauraing in de provincie Namen.
Of je nu een kat, een hond, een vogel, een reptiel of een vis hebt, wij hebben een selectie van meer dan 180 merken om aan al hun behoeften te voldoen. Van brokjes van topkwaliteit tot zaden, we werken alleen met merken met een gevestigde reputatie. We staan altijd klaar om te luisteren naar de behoeften van onze klanten en geven advies over het voeren van je huisdieren en NAC’s, hun hygiëne, vervoer en zelfs hun favoriete speelgoed. Je wordt ook op de hoogte gehouden van onze nieuwe producten en profiteert van ons advies in de nieuwsbrieven die we naar onze klanten sturen.

De referentie op het gebied van voeding en accessoires voor huisdieren!
Met een intern ontwerpteam en twee productiefabrieken in Europa (Witte Molen en CéDé) is Laroy Group uitgegroeid tot een echte referentie op het gebied van voeding en accessoires voor verschillende soorten huisdieren.
Internationale expansie
In 1962 legde Carlos Laroy de basis voor de Laroy Group. Het verhaal begint met de exploitatie van een kruidenierswinkel en de distributie van granen en zaden in België. Dankzij de overnames van CéDé, Deckx, Witte Molen en Europet Bernina International (EBI) is de Laroy Group vandaag actief in meer dan 80 landen wereldwijd.
Iedereen heeft er baat bij
FMet jarenlange ervaring, een schat aan kennis en een compleet assortiment van meer dan 9.000 producten wil Laroy zich profileren als betrouwbare partner voor detailhandelaren, professionals en groothandelaars. Ondanks zijn sterke groei blijft Laroy een familiebedrijf op menselijke schaal. Een ’thuis’ voor zijn medewerkers, klanten en leveranciers. Niemand wordt vergeten.
Onze drijfveer? Liefde voor dieren!
Onze collega’s zijn vastberaden en zetten zich samen met onze partners volledig in om de consument innovatieve en hoogwaardige artikelen te bieden. Dit alles met de garantie van de best mogelijke productervaring.
The House of brands
Laroy Group is als een huis met vele kamers, waar handelaars en hun klanten een breed assortiment vinden van eigen exclusieve merken, sterke partnermerken en internationale A-merken. Merken die streven naar een optimale relatie tussen de dierenliefhebber en zijn trouwe metgezel.

Dieren zijn onze wereld. Daarom zorgen wij voor hen en hun baasjes, zodat iedereen het beste uit de relatie met zijn huisdier kan halen. Want elke 2 seconden voert een eigenaar zijn huisdier onze producten.
Onze waarden
We staan elke dag vroeg op om de band tussen jou en je huisdier te koesteren. Ontdek de 4 pijlers van onze passie voor mens en dier.
Onze toekomst
Al bijna 90 jaar zet ons streven naar duurzame ontwikkeling ons ertoe aan om steeds innovatievere en meer verantwoorde praktijken toe te passen. Ons doel is om een positieve impact te hebben op het leven van huisdieren over de hele wereld, maar ook op het leven van onze werknemers, onze klanten en de gemeenschappen om ons heen.
Ons verschil
Van papegaaienopvangcentra op Tenerife tot scholen voor hulphonden, ontdek hoe mensen en dieren elkaar helpen dankzij onze steun. En maak zelf een verschil.

Deli Nature is een merk van de Depre Petfood Group dat zijn oorsprong vindt in de merken “BEYERS” en “Dufky”. “BEYERS” werd opgericht in 1907 en is uitgegroeid tot dé referentie op het gebied van kwaliteit in de pluimveehouderij en de duivensport. “BEYERS” was een specialist in vogelvoeding en werd in korte tijd marktleider in dit segment. Velen hebben geprobeerd en proberen nog steeds om de kwaliteit van “BEYERS” te evenaren.
In 2002 werd besloten om de vogelvoermengsels van BEYERS en Dufky voortaan onder het merk Deli Nature op de markt te brengen. De meer dan 100 jaar praktijkervaring, kennis en knowhow van BEYERS en de 65 jaar ervaring van Dufky op het gebied van enkelvoudige zaden en mengsels garanderen samen met het UNIEKE productieproces de superieure kwaliteit van Deli Nature.
Points forts de Deli Nature :
1. Samenwerking met professionals
Productontwikkeling en voortdurende optimalisatie spelen een belangrijke rol bij Deli Nature. Hiervoor maken we gebruik van onze knowhow en werken we nauw samen met universiteiten, dierenartsen, voedingsdeskundigen en voedingsspecialisten, dierenparken en niet te vergeten liefhebbers uit alle hoeken van de wereld die hun praktijkervaring met ons delen.
2. Superieure kwaliteit
Het productieproces bij Deli Nature voldoet aan de GMP-ISO-normen. Het unieke reinigingsproces garandeert de zuiverste mengsels op de markt. Ons eigen laboratorium, maar ook externe instanties, worden ingeschakeld om kwaliteitscontroles uit te voeren en zo de kwaliteit van de eindproducten nauwlettend in de gaten te houden.
3. De klant is koning
De vogelliefhebber/kweker is de sleutel tot ons succes. Wij zorgen ervoor dat liefhebbers kunnen beschikken over een zo volledig mogelijk assortiment hoogwaardige producten voor hun vogels. Zo zijn ze verzekerd van het beste product op het juiste moment, op de juiste plaats en tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding.
Andere sponsors
Geïnteresseerd in een commerciële stand of in de verkoop van vogels? Neem contact met ons op via de rubriek “Contact“.

De WEX biedt een moderne en dynamische omgeving.
Meer informatie op www.wex.be

Manitoba
Manitoba vertegenwoordigt de synthese van tientallen jaren ervaring die de exploitant in deze sector heeft opgedaan, dankzij de bijzondere zorg die wordt besteed aan de selectie van granen en zaden, van de oorsprong tot de verpakking, en het voortdurende onderzoek naar nieuwe ingrediënten om in de samenstelling op te nemen, waardoor u altijd geavanceerde voedingsstoffen kunt aanbieden voor elke fase van de vogelhouderij.
